انواع لپ تاپ های HP

hانواع لپ تاپ های HP

شرکت HP پیشرو در زمینه تولید لپ تاپ های با کیفیت و با قابلیت های منحصر به فرد است. در زیر تعدادی از مدل های لپ تاپ HP را ذکر می کنم:

۱- لپ تاپ HP Spectre x360:
این لپ تاپ دارای اندازه ۱۳.۳ اینچی است و دارای انواع نسخه های مختلف مانند انواع پردازنده ، حافظه و سیستم عامل می باشد. از مهمترین امکانات آن می‌توان به سیستم صوتی بسیار قدرتمند، حکمت صدا و صفحه‌نمایش لمسی 4K اینچی اشاره کرد.

۲- لپ تاپ HP Pavilion:
این لپ تاپ دارای صفحه نمایش بزرگ تا ۱۷.۳ اینچ است و برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ با امکانات قوی و قیمت مناسب هستند مناسب می باشد. Pavilion برای برخی از مدل های مختلف از پردازنده های AMD و Intel استفاده می‌کند.

۳- لپ تاپ HP Omen:
این لپ تاپ بیشتر برای بازی کردن ساخته شده است و دارای اندازه ۱۵.۶ اینچی است. از مهم‌ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به پردازنده قدرتمند ، کارت گرافیک قوی، حافظه داخلی یا هارد اس اس دی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

۴- لپ تاپ HP Envy:
Envy دارای صفحه‌نمایش IPS بزرگ با اندازه تا ۱۷ اینچ است که با تکنولوژی فوق العاده روان با قابلیت بارگذاری سریع و بسیار بدون حاشیه است. این دستگاه با پردازنده‌های Core i7 و حافظه با حجم بالا و گرافیک 4GB برای ارائه عملکرد بالای لپ تاپ طراحی شده است.

این لیست تنها مجموعه ای از لپ تاپ های HP است و بسیاری از نوع های دیگر نیز در بازار وجود دارد.

چطور امنیت اینستاگرام را افزایش دهیم؟

چطور امنیت اینستاگرام را افزایش دهیم؟

اینستاگرام راهی عالی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدئو ...

ادامه مطلب
مشخصات گوشی پوکو F6 لو رفت

مشخصات گوشی پوکو F6 لو رفت

پوکو برای رونمایی از گوشی F6 آماده می‌شود ...

ادامه مطلب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *